opc_loader

Wensenlijst

Merken/leverancier

  

  • 09-08-2018:
    Vanaf heden is het mogelijk om zelf uw factuur uit te draaien of te bekijken. Deze vindt u bij het orderoverzicht (uiteraard moet u dan wel ingelogd zijn) Achter de order ziet u het volgende tekentje  (alleen in het zwart). Hier kunt u opdrukken en uw factuur zal worden afgebeeld.

     
  • 23-03-2018:
    Momenteel is er een storing in het systeem omtrent de herinnering van uw winkelwagentje. Het kan zijn als u iets in uw winkelwagentje heeft zitten en die nog niet heeft doorgezet, krijgt u normaal gesproken een herinneringsmailtje hierover. Normaal gesproken ziet u dan de artikelen die er in zitten, maar daar gaat het dus fout. U ontvangt een leeg mailtje en als u inlogd zijn uw artikelen ook niet zichtbaar in winkelwagentje, wat wel hoort.

    Er wordt hard aan gewerkt om dit probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak.

     
  • 21-12-2017:
    Helaas zijn wij genoodzaakt om de verzendkosten per 1 januari 2018 te verhogen. Dit komt door de prijsverhoging van PostNL per die datum. De verzendkosten kunt u terugvinden onder het kopje verzendkosten bij de informatiepagina's. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft.
    Om u een beetje tegemoet te komen, heb ik de grens voor het gratis verzenden van uw bestelling verlaagd van € 50,00 naar € 40,00 per bestelling.

     
  • 19-01-2017:
    Het assortiment is uitgebreid met mooie snijmallen van Creative Expression. Wilt u een mal hebben, die niet in de webwinkel staat, stuur dan even een mailtje en dan ga ik voor u kijken of ik hem kan bestellen.

     
  • 14-06-2016:
    Vandaag kreeg ik het berichtje van Facebook dat mijn account niet langer beschikbaar was en moest een zakelijk account aanmaken. Dit heb ik ook direct gedaan, maar helaas zijn er een hoop gegevens verdwenen. Dit is erg jammer. Ook de 'vrienden' zijn niet meer van toepassen en moet opnieuw een bestandje opbouwen. Als u nog steeds op de hoogte gehouden wilt worden, zoek dan even op facebook opnieuw naar Hobbyshop Creajoy en vind de site leuk. Daarnaast even aangeven dat je de melding wilt ontvangen.

    Excuses voor het ongemak.

     
  • 20-04-2016:
    De vakantie periode komt er weer en binnenkort ga ik er 2 weken (half mei) tussenuit. Uiteraard wordt de webwinkel weer waargenomen. Het enige verschil voor u, is dat het verwerken van de bestelling iets lang zal duren dan dat u gewend bent. De dag van verwerking zal aangegeven worden op het moment dat u de bestelling aan het afronden bent. Vind u het te lang duren??? Dan kunt u op dat moment uw bestelling nog annuleren. Maar net zoals voorgaande jaren hebben de meeste van u er geen problemen mee. Alvast weer bedankt voor uw geduld en begrip.

     
  • 27-01-2016:
    In Hobbyjournaal 131 is een foutje gemaakt. Pagina 22 is dubbel gedrukt en 23 niet. Hierdoor ontbreken er patronen. Deze kunt u zelf downloaden op de site van Hobbyjournaal


    Het Hobbyjournaal:
    Excuses, we hebben een steekje laten vallen in HJ131: er is per ongeluk een dubbele pagina afgebeeld (2x pagina 22) en we zijn de rillijnen vergeten in het patroon van Sylvia van Elburg op pagina 16-17. In deze extra download vind je de ontbrekende pagina 23 en het juiste patroon.

     
  • 18-12-2015:
    De kerstdrukte is er weer en dat heeft soms weer consequenties bij het verzenden van uw bestelling. Het kan zijn dat uw spulletjes misschien niet de volgende dag (nadat het verzonden is) direct bij u in de bus ligt. Ik hoop dat u hier begrip voor heeft en even geduld zult hebben. Mocht na 5 werkdagen uw spulletjes nog niet aangekomen zijn, geef mij dan even een berichtje.

     
  • 07-11-2015:
    Helaas zijn wij genoodzaakt om de verzendkosten per 1 januari 2016 te verhogen. Dit komt mede door de prijsverhoging van PostNL per die datum. De verzendkosten kunt u terugvinden onder het kopje verzendkosten bij de informatiepagina's. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft.

     
  • 11-08-2015:
    Sommige van u hebben in de afgelopen periode problemen gehad met het doorzetten van de bestelling. Dit was erg vervelend voor u, maar ook voor mij. De artikelen werden namelijk diverse keren afgeboekt waardoor u als klant steeds minder kon bestellen. Morgen (in de namiddag) wordt er een upgrade doorgevoerd en hopen dat dit probleem dan verholpen is. Mocht u na 12/8 nog steeds hinder ondervinden, laat mij dit dan direct weten. Blijf het vooral niet proberen, dit geeft bij u heel veel ergenis en dat wil ik absoluut niet op mijn geweten hebben. Dus dan direct even een berichtje en dan los ik het handmatig op.
    Voor diegene die hier problemen mee hebben gehad, wil ik langs deze wijze nogmaals mijn excuses aanbieden.

    29-07-2015:
    Vanaf nu is het mogelijk om een artikel op een wensenlijst te zetten, zodat u deze kunt "noteren" om hem op een later tijdstip te kunnen bestellen. Zo hoeft u het niet iedere keer op te zoeken. Ik hoop dat dit voor u een postieve aanvulling is in mijn webwinkel.

     
  • 28-05-2015:
    DPD heeft een wijziging ingevoerd voor het bezorgen van pakketten in onze regio. Door deze wijziging krijg ik de bestelde producten vaak na 17.00 uur geleverd, wat ik erg jammer vind. Hierdoor kan ik de voororders pas de volgende dag verwerken en verzenden. Ik vind dit vooral vervelend voor de Marianne Design artikelen, deze kon ik altijd op vrijdag verzenden maar dat gaat waarschijnlijk niet meer. Hopelijk gaat DPD zich nog een keer bedenken zodat ik alles weer op de dag geleverd ga krijgen.

    12-04-2015:
    Vanaf vandaag zijn we overgestapt naar een andere betaalmethode namelijk via Pay.nl. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag van u.

     
  • 25-03-2015:
    Vanaf heden kunt u in de website punten sparen voor korting op uw bestelling. Dit gaat automatisch als u een account heeft aangemaakt en via de site ook besteld. Mocht er iets niet helemaal goed gaan, laat het dan weten. Het is weer even nieuw en wij willen u als klant op deze manier bedanken voor het vertrouwen in mij en mijn webwinkel.

     
  • 01-01-2015:
    Vanaf vandaag zijn de verzendkosten aangepast. Bestellingen boven de € 50,00 worden gratis verzonden (dit was vanaf € 75,00)

    29-12-2014:
    I.v.m. sluiting van de groothandels, zullen een aantal artikelen pas weer aangevuld worden in de week van 5 januari 2015.

     
  • 08-12-2014:
    Vanaf vandaag zijn de brievenbussen van PostNL weer versmald. Hierdoor kunnen de grotere en dikkere enveloppen niet meer door de brievenbus en moet ik deze wegbrengen, wat veel meer tijd kost. Door deze aanpassing zullen de bestelling die na 16.00 uur binnen komen en niet in de versmalde brievenbussen kunnen, pas de volgende werkdag verzonden worden. Ik hoop dat u hier begrip voor zult hebben. Voorheen kon ik alles nog wegbrengen bij Primera bij mij om de hoek, maar door bezuinigingen van PostNL is deze 'binnen' brievenbus weggehaald en moet ik het nu verder wegbrengen.

     
  • 16-10-2014:
    Vanaf 1 januari 2015 zijn wij genoodzaakt de verzendkosten te verhogen i.v.m. de aangekondigde prijsverhoging van PostNL. De nieuwe tarieven hebben wij al bij de verzendkosten aangegeven.

     
  • 09-10-2014:
    Ik krijg veel berichtjes dat de site 'raar doet'. Dit komt omdat de beheerder nu constant bezig is om verbeteringen aan te brengen. Als u dat heeft, kunt u het beste even de CTRL toetst ingedrukt houden en de F5 toets. De pagina wordt dan ververst en dan is het probleem verholpen.

     
  • 29-09-2014:
    De upgrade heeft plaatsgevonden. Helaas is niet alles gelopen zoals ik gehoopt had, maar grotendeels is alles weer in orde. Mocht u nog vreemde dingen tegenkomen waarvan u denkt dat klopt niet...... Dan zou ik het fijn vinden als u mij even een berichtje stuurt.

     
  • 07-09-2014:
    Zeer binnenkort gaat de webwinkel online met de nieuwe upgrade. Ik heb alles zoveel mogelijk getest. Mocht u toch nog ergens tegen aanlopen wat niet goed gaat, zou ik het fijn vinden als u dat even wilt melden. Het zal weer even wennen zijn voor iedereen (ook voor mij), maar er zitten weer een hoop positieve wijzigingen in.

     
  • 29-07-2014:
    Binnenkort gaan we weer over naar een nieuwe versie van de webwinkel en hopen hiermee een aantal problemen uit het verleden op de te hebben gelost. We proberen de overzetting zo geruisloos mogelijk te laten verlopen, maar mochten er toch nog wat probleempjes ontstaan, hopen we dat u hier begrip voor zult hebben en zullen e.e.a. zo snel mogelijk proberen op te lossen.

     
  • 11-07-2014:
    I.v.m. vakantiesluiting van de groothandel t/m 20 juli 2014, zal het wat langer duren dan normaal dat de voorraad wordt aangevuld.

     
  • 19-06-2014:
    De elastiekjes zijn echt een rage. Wel ontzettend leuk. De witte en zwarte elastiekjes verwacht ik begin volgende week weer op voorraad te hebben. Als het goed is, komen ze morgen weer binnen bij de groothandel.

     
  • 14-04-2014:
    Vanaf heden is het mogelijk om via I-deal af te rekenen. Weer een stapje makkelijker voor u en ik zie uw betaling direct. Dus de afhandeling van uw bestelling zal nog iets sneller worden.

     
  • 13-04-2014:
    Momenteel zijn we bezig om toch gebruik te gaan maken van I-deal. Zodra deze mogelijkheid aanwezig is, krijgt u hierover een nieuwsbrief (als u zich heeft aangemeld voor de nieuwsbrief).

     
  • 08-04-2014:
    Middels dit berichtje wil ik graag iedereen bedankt voor de leuke en positieve reactie in mijn gastenboek. Hier ben ik uiteraard erg blij mee en hoop u nog vaak terug te zien in mijn webwinkel.

     
  • 04-02-2014:
    Wegens een storing bij de ING kan ik geen betalingen checken en dus ook geen bestellingen versturen. Ik hoop dat dit probleem nog voor 17.00 uur is opgelost, dan gaat het me misschien nog lukken. Zo niet, dan zal uw bestelling een dag later verzonden worden. (mocht u inmiddels betaald hebben).

     
  • 05-01-2014:
    Het komt toch nog voor dat sommige klanten niet kunnen 'afrekenen'. We zijn hier druk meebezig om te kunnen achterhalen waarom dat is. Mocht het u niet lukken, stuur me dan even een berichtje. Als u heeft ingelogd kan ik de artikelen zien die u graag wilt hebben en dan voer ik de bestelling handmatig voor u in.
    Als u weet welke windowsversie en welke browser u gebruikt, wilt u dit dan even aangeven in dezelfde mail. Misschien is het dan voor ons wat makkelijker om het probleem te achterhalen. Excuses voor het ongemak.

     
  • 06-12-2013:
    Gisteren bleek dat er al diverse brievenbussen van PostNL alweer versmald zijn. Hierdoor zal ik niet altijd uw bestelling, die in het weekend geplaatst worden en waar ik de betaling direct van ontvang, al kan versturen. Ik doe mijn best om toch nog een brievenbus in de buurt te vinden die nog niet versmald is. Anders zal uw bestelling op maandag verzonden worden.

    Daarnaast blijkt dat er toch nog klanten zijn die problemen hebben met de nieuwe webwinkel, dit betreur ik uiteraard ten zeerste. Mocht dit bij u het geval zijn en u kunt wel op de site komen, maar het ziet er niet helemaal goed uit, kunt u even het volgende proberen: De Ctrl-toets ingedrukt houden en dat de F5-toest. Dit helpt in de meeste gevallen. Mocht dat niet helpen wilt u dan zo vriendelijk zijn mij  door te geven welke provider u op internet gebruikt en welke Windows versie. Ik kan dat dan aan de beheerder van de webwinkel doorgeven. Het mooiste zou nog zijn als u een printscreen kunt toesturen, maar niet iedereen weet hoe dat moet.

    Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat het altijd problemen nog minimaal zal zijn.

     
  • 26-11-2013:
    Vanaf vandaag is de nieuwe webwinkel online gegaan. We hebben het zo goed mogelijk voorbereidt, maar mocht u toch nog iets tegenkomen wat niet correct is, zouden wij het fijn vinden als u dat wilt melden.

     
  • 22-11-2013:
    Door de verhoging van PostNL per 1 januari 2014, zijn wij helaas genoodzaakt de verzendkosten per die datum aan te passen. Zodra de nieuwe kosten bekend zijn, kunt u deze vinden bij de verzendkosten.

     
  • 08-10-2013:
    Momenteel zijn we bezig om de webwinkel te upgraden. We zullen er zoveel mogelijk aan doen dat u daar weinig van zult merken, maar mocht er toch iets niet helemaal goed gaan, hopen wij dat u hier begrip voor zult hebben. Wanneer de overgang plaats zal vinden is nog niet bekend. We houden u op de hoogte.

     
  • 26-07-2013:
    In verband met vakantie van 1 van de groothandels, zal er de komen 2 weken (t/m 9/8) minder worden toegevoegd aan de webwinkel. 

     
  • 24-07-2013:
    Vanaf 1 augustus gaan we de verzendkosten aanpassen. Zie verzendkosten.

    05-07-2013:
    Binnenkort ga ik gebruik maken van DPD Pakketpost i.p.v. TNT Post. De kosten worden voor u € 6,25 (ipv € 6,95), het voordeel is dat het pakketje tot 3x toe bij u aangeboden zal worden indien u niet thuis bent en de pakketjes worden aangetekend verzonden (er moet dus getekend worden voor ontvangst). Het pakketje zal zoveel mogelijk binnen 2 dagen bezorgd worden.

     
  • 17-06-2013:
    U kunt uw pakketje ook laten sturen naar een servicepoint van DHL For You. De kosten zijn maar € 4,00. In plaats van dat het pakje aan huis wordt bezorgd, wordt deze bij een servicepoint bij u in de buurt gestuurd. U krijgt dan een berichtje via de mail of SMS wat u wilt en dan kunt u hem zelf ophalen. Het voordeel hiervan is dat u niet thuis hoeft te blijven en het is goedkoper

     
  • 17-05-2013:
    Eind mei komt Hobbyjournaal 99 uit, i.v.m. mijn vakantie zal hij misschien wat later via de site te bestellen zijn, maar uiteraard komt hij wel binnen. Mocht u een bestelling plaatsen en u wilt hem er graag bij hebben, geef dat dan even aan bij de opmerking als u uw bestelling afrond. Zodra de Hobbyjournaal binnen is, zal deze bij uw order toegevoegd worden en ontvangt u de factuur. Alvast bedankt voor uw geduld. Mocht in de tussentijd ook nieuwe Hobbydolsboekjes uitkomen, dan zal dit op dezelfde wijze kunnen.

     
  • 08-05-2013:
    Vanaf 22 mei a.s. ben ik met vakantie en zal de webwinkel weer waargenomen worden met aangepaste verwerkingsdagen. (zie vakantieverwerking)

    12-04-2013:
    Het is gebleken dat de klant niet altijd het juiste e-mailadres invoert als er een bestelling geplaatst wordt. Hierdoor komt mijn factuur niet aan en lijkt het net of u van mij geen gegevens krijgt. U krijgt na het plaatsten van een bestelling altijd direct een automatisch bevestiging (dit is nog geen factuur). Als u deze niet heeft ontvangen, heeft u vermoedelijk uw e-mailadres niet juist ingevoerd. Indien dit laatste het geval is, verzoek ik u vriendelijk mij even een mailtje te sturen met het juiste e-mailadres zodat ik dit voor u kan aanpassen. U kunt een berichtje sturen naar : creajoy@online.nl.

     
  • 26-03-2013:
    Marianne Design april:
    Donderdag 28 maart a.s. (in de loop van de middag) worden de nieuwe artikelen van april verwacht. Degene die een voororder hebben geplaatst, ontvangen donderdag in de loop van de middag de factuur.
    Vanaf donderdag morgen kunnen de artikelen alvast besteld worden. De bestelling zal dan verwerkt worden op het moment dat de artikelen binnen zijn.

     
  • 01-01-2013:
    Verhoging portokosten per 1 januari 2013. De prijzen van PostNL zijn verhoogd en ben ik helaas noodzakelijk dit ook bij mijn klanten door te berekenen. Verzending naar het buitenland zijn iets voordeliger geworden: De prijzen zijn:




     
  • 17-12-2012:
    De nieuwe artikelen van Marianne Design januari worden verwacht rond 11 januari 2013.

     
  • 04-12-2012:
    Vanaf vandaag zijn de brievenbussen bij mij in de buurt alweer versmald i.v.m. het vuurwerk, dit kan vervelend zijn voor uw bestelling in het weekend. Als de envelop te dik is en/of te breed, kan ik de envelop niet meer in het weekend posten. Mijn excuses hiervoor, maar helaas kan ik dit niet beïnvloeden. Uw bestelling zal dan op maandag verzonden worden.

     
  • 25-10-2012:
    Morgen komen de nieuwe Marianne Design November binnen (in de loop van de middag). Vandaag ontving ik van de groothandel dat er fout zit in de prijs van artikel LR0255. Mijn prijs heb ik inmiddels aangepast van € 13,80 naar € 7,40. Heeft u deze als voororder geplaatst, wordt uiteraard de nieuwe prijs gehanteerd.

     
  • 01-10-2012:
    Vanaf vandaag is de verhoging van de BTW toegepast van 19% naar 21%.

     
  • 25-08-2012:
    LET OP: Vanaf 1 oktober 2012 zullen de artikelen met 19% BTW verhoogd worden naar 21%. De verhoging van de voororders van oktober en november (die inmiddels zijn gedaan) zal ik voor mijn rekening nemen. U betaald de prijs die wij hebben afgesproken.

    17-08-2012:
    Dinsdag 21 augustus verwacht ik een deel van de nieuwe Marianne Design September.
    Het gaat om de Creatables, Craftables, Paperblocks en de knipvellen.
    De overige artikelen worden aan het einde van de maand verwacht. Als u een voororder heeft geplaatst en ik kan hem nog niet compleet maken, krijgt u van mij een berichtje of u wilt wachten op de rest van de artikelen of dat u de artikelen die ik heb ontvangen alvast wil afronden.

    Heeft u geen voororder geplaatst, wacht dan niet te lang met bestellen want de artikelen zijn pas aan het einde van de maand weer te bestellen bij de groothandel omdat ze maar beperkt geleverd hebben gekregen.

     
  • 14-08-2012:
    I.v.m. de vakantie periode heb ik de voororder van Marianne Design verlengd tot 17 augustus 2012.

     
  • 06-08-2012:
    Vandaag is de nieuwe webwinkel online gezet. De lay-out is nog niet wat het wezen moet, maar daar zijn ze nu druk meebezig. Mocht u vragen hebben, kunt u altijd even een berichtje sturen naar creajoy@online.nl

     
  • 20-07-2012:
    Helaas ben ik genoodzaakt om de gratis bezorging in Nieuwegein te verhogen naar € 15,00.
     
  • 28-06-2012:

    In de loop van maandag 2 juli verwacht ik de nieuwe artikelen van Marianne Design Juli.

     
  • 25 mei 2012:
    Bericht van Marianne Design stempel CS0853


    Tot onze grote schrik is er ondanks alle controles toch een foutje geslopen in de uitvoering van de ‘Beterschap’ stempel in stempel set CS0853 uit de mei collectie. Drie streepjes van de cirkel vallen aan de onderkant buiten de cirkel. Ons designteam kwam al direct met de oplossing om deze van de stempel af te snijden en zelf met potlood bij te tekenen. Een prima idee, maar we kunnen ons natuurlijk voorstellen dat je liever een goede stempel hebt. Wil je de stempel vervangen hebben, stuur dan de foute ‘Beterschap’ stempel met een aan jezelf geadresseerde envelop naar: Marianne Design BV, Regentesselaan 32, 7316 AG APELDOORN. Dit kan tot 17 juni a.s. We wachten om te kijken hoeveel stempels terug komen en zullen deze dan opnieuw bestellen. De stempels komen uit het verre oosten en ook wij moeten netjes wachten op onze beurt bij de leverancier. Dit kan meer dan 2 maanden gaan duren, maar wij zorgen er dan voor dat je een goede stempel krijgt om je set weer compleet te maken!

    Creatieve groeten!

    Marianne

     
  • 21 mei 2012:
    In clearstamp CS0853 is een onregelmatigheid geconstateerd. Als u wilt kunt u hem aan mij terugsturen (de gehele set) en ik zal deze verrekenen bij de eerstvolgende bestelling. Er komen wel weer nieuwe binnen, maar dat kan een paar maanden gaan duren.
     

Menu